/فروشگاه آنلاین در شهر بابلسر

همانطور که می‌دانید، امروزه اینترنت به یکی از ضروری‌ترین نیازهای زندگی انسان‌ها تبدیل شده و مزایای آن به اندازه‌ای است که نمی‌توان آن را از زندگی حذف کرد.

توسعه کمی و کیفی اینترنت سبب تحولات گسترده و اساسی در سبک زندگی و توجه روزافزون به استفاده از زمان شده است. در حقیقت هوشمندی انسان‌ها را مجاب می‌کند تا با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی به صورت هوشمندانه و امروزی زندگی کنند. از یک سو با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور از جمله خرید برای ما مفهوم جدید و سریع‌تری پیدا نموده و بازاری رقابتی را ایجاد کرده است. از سوی دیگر این روزها صرف اوقات فراغت برای لذت بردن از علایق شخصی، تفریح، رفع خستگی‌های روزانه و ... اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌های وقت‌گیر و کم اهمیت همچون: خرید کردن با اوضاع پرترافیک شهری و چالش‌های پیدا کردن جای پارک و اخذ مجوزهای طرح ترافیک زوج و فرد دارد؛ بنابراین به‌وجود آمدن تحولات شگرف و بازنگری کلی در نحوۀ دادوستد کالاها و خدمات سبب شده که تغییر جهت بازارهای سنتی به سوی مدرن و هوشمند شدن به اقدامی ضروری تبدیل شود و فروشگاه‌های آنلاین در کانون توجه همگان قرار گیرد.

 

بهتر است این مقاله را هم مطالعه نمایید: تلویزیون اینترنتی

 

هوشمندسازی کسب و کارهای شهر توریستی بابلسر

 

فروشگاه‌های آنلاین با هدف کوتاه کردن فاصله میان بازار و مصرف کننده و فراهم آوردن بستری با کاربری آسان و ریسپانسیو (واکنش‌گرا) سعی دارد تا هزینه‌هایی مانند: زمان مورد نیاز برای خرید، سفرهای شهری، ترافیک شهری و آلودگی هوا را تا حد ممکن کاهش دهد به طوری که مشتریان شما می‌توانند از طریق سایت یا با عضویت در اپلیکیشن، وارد فروشگاه آنلاین شما شوند و با مشاهده محصولاتتان قادرند بدون محدودیت مکانی و در هر زمان از شبانه روز سفارش خود را ثبت نمایند.

هوشمندسازی کسب و کارهای شهر توریستی بابلسر یک عامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی، افزایش اثربخشی و کارایی در ارائه کالاها وخدمات است؛ زیرا همانطور که پیش‌تر اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد جهت تأمین نیازها، خرید کالاها و خدمات خود به فروشگاه‌های اینترنتی و خرید از آن‌ها روی آورده‌اند. از این رو شما با سرمایه‌گذاری در به‌روز کردن کسب و کارها و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین، بازار رقابتی و پر رونق اقتصادی در شهر بابلسر ایجاده کرده‌اید و قادرید در بستر سایت یا اپلیکیشن، دنیایی از محصولات و خدمات خود را در دسته‌بندی‌های متنوع، با دسترسی آسان و سریع مقابل دیدگان ‌مشتریان خود قرار دهید. از مزیت‌های فوق‌العاده ایجاد این فروشگاه‌ها، ارائه محصولات و خدمات به قشر وسیعی از کاربران و جلوگیری از اتلاف هزینه، زمان و نیروی انسانی است.

 

 سرمایه‌گذاری بر روی فروشگاه‌ آنلاین در بابلسر

 

در حقیقت فروشگاه آنلاین (سایت و اپلیکیشن) همچون رابطی میان شما و مشتریانتان عمل می‌کند؛ از این رو شما همیشه یک فروشگاه همراه و در دسترس برای کاربران خود خواهید بود.

در یک کلام شما با سرمایه‌گذاری بر روی فروشگاه‌های آنلاین با در نظر گرفتن راحتی و اطمینان خاطر مشتریانتان، بهترین شرایط را برای تجربۀ یک خرید آسان، لذت‌بخش و به یاد ماندنی فراهم می‌کنید.

 

ساختار هزینه‌ای راه اندازی فروشگاه آنلاین

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان سرمایه اولیه برای انواع فروشگاه‌های آنلاین تقریباً مشابه است و فقط در بخش تأمین کالا براساس نوع کالای مورد فروش متفاوت خواهد بود. مهم‌ترین عامل دخیل در تعیین میزان سرمایه اولیه مورد نیاز، انتخاب بستر اینترنتی متناسب با فعالیت فروشگاه اینترنتی (سایت با قالب‌های آماده وردپرس، سایت با قالب‌های اختصاصی، اپلیکیشن و ...) برای راه اندازی سایت فروشگاه است.

 

ساختار هزینه‌ای راه اندازی فروشگاه آنلاین

 

به طور کلی تجهیزات راه اندازی فروشگاه آنلاین به 7 دسته تجهیزات لازم جهت تعمیرات الکترونیکی، تجهیزات لازم جهت تولید محتوا، تجهیزات ضبط صوت، تجهیزات مونتاژ، سیستم کامپیوتر، دوربین، تجهیزات اداری (میز، صندلی، کامپیوتر، چاپگر، فاکس، کمد اداری، قفسه زونکن) تقسیم‌بندی می‌شوند.

همچنین نیروی انسانی مورد نیاز جهت راه اندازی فروشگاه آنلاین عبارتند از: اپراتور، هماهنگ کننده، حسابدار، تکنسین فنی، امور دفتری و اداری.

پیش‌بینی وضعیت سرمایه‌گذاری بر روی راه اندازی فروشگاه آنلاین

مساحت زمین مورد نیاز

100 مترمربع

میزان سرمایه‌گذاری ثابت (بدون احتساب هزینه زمین)

9,309 دلار

میزان سرمایه در گردش

32,713 دلار

میزان کل سرمایه‌گذاری

42,026 دلار

 

تجهیزات

میانگین قیمت (دلار)

دامنه (ماهانه)

3

هاست (ماهانه)

12

قالب سایت

5

برنامه نویسی

256

سرویس فکس (ماهانه)

2

بهینه سازی و سئو سایت

177

طراحی گرافیک قالب وب‌سایت

136

طراحی سایت با قالب‌های اختصاصی

335

طراحی سایت با قالب‌های آماده وردپرس

104

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی IOS

296

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

296

دریافت مجوز از مرکز تجارت الکترونیکی (اینماد)

3

درگاه پرداخت امن (سالانه ـ 970,000 تومان)

(درگاه پرداخت امن Pay Ping، 1 درصد کارمزد تا سقف 4,000 تومان از هر تراکنش)

19

 

جریان درآمدی راه اندازی فروشگاه آنلاین

 

جریان درآمدی راه اندازی فروشگاه آنلاین

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

بدون شک هوشمندسازی کسب و کارها می‌تواند تحولی عظیم در اقتصاد شهر بابلسر به‌وجود آورد. درآمد یک فروشگاه آنلاین به عواملی همچون: نوع محصولاتی که برای فروش عرضه شده، رقابتی بودن قیمت‌ها، سودآوری کالا، شیوۀ بازاریابی و مدت زمانی که مدیر فروشگاه اینترنتی به فعالیت در سایت و شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اختصاص می‌دهد، بستگی دارد. به طور کلی حداقل درآمد روزانه شما از فروشگاه آنلاین تقریباً 197 دلار برآورد می‌شود که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری حداقل دو سال به طول می‌انجامد تا سرمایه اولیه شما بازگردد. در حقیقت سرمایه‌گذاری بر روی تجارت الکترونیک در شهر بابلسر علاوه‌بر منافع اقتصادی برای شما سرمایه‌گذار عزیز، نماد توسعه و رفاه اجتماعی می‌باشد، در برندسازی نقش بسزایی دارد و در نهایت سبب رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی راه اندازی فروشگاه آنلاین شهر بابلسر

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی راه اندازی فروشگاه آنلاین شهر بابلسر

  • کنترل بیشتر بر فروشگاه
  • عدم نیاز به اجاره یا خرید ملک
  • عدم نیاز به دریافت پروانه کسب
  • امکان قیمت‌گذاری بهتر محصولات
  • نداشتن هزینه‌های آب، برق، گاز و ...
  • عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی
  • دریافت مجوزهای کمتر با شرایط راحت‌تر
  • امکان بهره‌گیری از سیستم همکاری در فروش
  • عدم نیاز به صرف هزینه‌های دکور سازی و ویترین‌زنی
  • امکان خدمات‌رسانی به تمام کشور و حتی تمام نقاط جهان
  • توانایی خواندن نظرات محصول و بررسی رفتار مصرف کنندگان

 

جهت درک بیشتر و کسب اطلاعات در رابطه با این فرصت سرمایه‌گذاری در شهر بی‌نظیر بابلسر با پشتیبان سایت بابلسر من تماس بگیرید.