مجموعه پینت بال و کارتینگ بابلسر

تجربۀ بی نظیر یک روز هیجان انگیز و به یاد ماندنی در مجموعه پینت بال و کارتینگ بابلسر

مطالعه 3 دقیقه

تجربۀ بی نظیر یک روز هیجان انگیز و به یاد ماندنی در مجموعه پینت بال و کارتینگ بابلسر

همانطور که می‌دانید کارتینگ نوعی مسابقه با یک وسیله نقلیه چهار چرخ کوچک می‌باشد که امروزه به یکی از تفریحات و ورزش‌های پر طرفدار تبدیل شده است. شاید برایتان جالب باشد که نخستین کارتینگ در لس آنجلس توسط «آرت انجل» در سال 1956 میلادی ایجاد شد و یک سال بعد (1957 میلادی) اولین مسابقه رسمی سازمان یافته با ده‌ها دستگاه در پارکینگ گل رز معروف در پاسادنا، کالیفرنیا برگزار شد. نخستین تولید کنندۀ ماشین‌های کارتینگ، یک شرکت آمریکایی در سال 1957 بود و از دهه 1960 به بعد، موتور سیکلت نیز برای استفاده در کارتینگ اضافه شد. امروزه در سراسر جهان می‌توان پیست‌های کارتینگ بسیاری را مشاهده کرد، در ایران و شهرهای مختلف آن هم کارتینگ‌های زیادی وجود دارد که شهر بابلسر از این قاعده مستثنی نبوده و این مجموعه به نام کارتینگ بابلسر شناخته می‌شود.

 

بهتر است بخوانید: معرفی مجموعه هیجان انگیز فلیپر (بزرگترین پیست موتورهای ATV) بابلسر

 

پینت بال یک ورزش و بازی پرتحرک، مهیج و سرگرم کننده است، از اوایل دهه 70 میلادی در وزارت کشاورزی آمریکا ماشین‌هایی وجود داشت که پشت این ماشین‌ها پمپی متصل بود و رنگ را به مسافت‌های دور پرتاب می‌کرد و با این وسیله درختانی که باید هرس یا قطع می‌شدند را علامت‌گذاری می‌کردند؛ به این ترتیب ایدۀ تبدیل این سیستم به صورت یک بازی از همین دوره شکل گرفت. پینت بال یکی از بازی‌های دسته جمعی هیجان انگیز است که از محبوبیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

 

 مجموعه پینت بال و کارتینگ بابلسر

 

ساختار و بخش‌های مختلف مجموعه بزرگ کارتینگ و پینت بال بابلسر

این مجموعۀ بزرگ ساحلی در سال 1390 در زمینی به مساحت 20000 متر با حمایت یکی از بزرگ‌ترین سازندگان ماشین‌های کارتینگ در جهان احداث شد. در این مجموعه ماشین‌های گوناگون به همراه وسایل و تجهیزات ایمنی در اختیار شما قرار می‌گیرد و پیش از این که سوار ماشین‌ها شوید به شما نحوۀ استفاده و کار با این ماشین‌ها را آموزش می‌دهند. شما می‌توانید کارتینگ را به صورت یک نفره یا دو نفره انجام دهید. البته تفریحات و سرگرمی‌های بسیار جذاب و مهیج دیگری نظیر: جیپ، چهار چرخ، جت اسکی، باشگاه تیراندازی، پینت بال، پینگ پونگ، فوتبال دستی، ایرهاکی، بیلیارد، دارت و عینک واقعیت مجازی در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. همچنین بعد از این که حسابی از تفریح و ورزش در این مجموعه لذت بردید، می‌توانید از کافی شاپ و منوی متنوع آن بهره ببرید.

 

 پینت بال بابلسر

 

پیست کارتینگ بابلسر و پینت بال در محله پارکینگ، بلوار ساحلی و خیابان پارکینگ هشت واقع شده است. این مجموعه تفریحی ـ سرگرمی به صورت شبانه به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی دریا، کافه کارتینگ، پیست آفرود بابلسر، متل نوبهار، متل آیدا و متل لادن قرار گرفته است.

باشگاه پینت بال و کارتینگ بابلسر با امکانات فوق‌العاده ساعات دلنشینی را برای شما و خانواده‌ یا دوستانتان رقم خواهد زد و پس از تفریح و ورزش در این مجموعه می‌توانید در ساحل قدم بزنید، از منظره فوق‌العاده دریا لذت ببرید و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. در یک کلام این مجموعه، مکانی مناسب برای تفریحات آخر هفته به شمار می‌آید و تجربه سفرتان را لذت بخش‌تر خواهد کرد.