شهرک صنعتی در بابلسر

شهرک‌های صنعتی، مناطقی هستند که به منظور توسعه و تمرکز بر تولیدات صنایع احداث می‌گردند. این شهرک‌ها تأثیر بسیاری بر رشد اقتصادی کشور، توسعه صنعت و افزایش رفاه اجتماعی دارند. همانطور که میدانید، مازندران توسط استان‌های تهران، سمنان، گلستان، البرز، قزوین و گیلان احاطه شده، شرایط اقلیمی دریا و جنگل شهر بابلسر، نزدیکی به پایتخت، وجود پتانسیل‌های فوق‌العاده در زمینۀ توسعه صنعت گردشگری و شهر هوشمند، فضا را برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی مهیا نموده است.

 

توصیه می کنیم مطالعه نمایید: مرکز آموزش هوش مصنوعی

 

وجود شهرک‌های صنعتی در شهر بابلسر یک مزیت اقتصادی است که می‌توانید با استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود و ارائه تولیدات، حمایت دستگاه‌های اجرایی در کاهش و برطرف نمودن مشکلات در این زمینه، شاهد رشد صنعت و توسعه اقتصاد در بابلسر باشید. البته در مراحل نخست طراحی و احداث شهرک صنعتی می‌بایست شرایط منطقه مورد نظر در شهر بابلسر را از نظر محیط زیست، مسائل اجتماعی، اقتصادی و ... بررسی نمایید. به عبارت دیگر باید مزیت‌ها، محدودیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی صنعت را مشخص کنید. از آنجایی که طراحی شهرک صنعتی، زیربنای تمامی فعالیت‌های ساخت و ساز است باید مواردی همچون: جاده‌ها و معابر آن، نحوه تأمین برق و انرژی‌های مورد نیاز، دسترسی به خدمات عمومی و سایر امکانات شهرک صنعتی را برنامه‌ریزی نمایید.

 

سرمایه‌گذاری بر روی شهرک صنعتی بابلسر

 

در حقیقت شهرک صنعتی یک سیستم اقتصادی بازار محور ایجاد می‌کند، به طوری که تقاضای بازار سبب تأسیس واحدهای صنعتی بیشتر و به دنبال آن افزایش درآمد این شهرک خواهد شد. با توجه به وضعیت بازار بین‌الملل و تقاضا برای محصولات با کیفیت، احداث شهرک‌های صنعتی سوددهی قابل توجهی خواهند داشت؛ از این رو سود واحدهای صنعتی که مبتنی بر فناوری‌های نوین راه اندازی شده باشند، تضمین شده است. بدون شک با سرمایه‌گذاری بر روی شهرک صنعتی بابلسر و فعالیت واحدهای تولیدی ـ صنعتی، علاوه‌بر افزایش روند اشتغال‌زایی، شاهد رونق بیش از پیش تولید داخلی نیز خواهید بود.

 

ساختار هزینه‌ای احداث شهرک صنعتی در بابلسر

 

ساختار هزینه‌ای احداث شهرک صنعتی

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

 

پیش‌بینی وضعیت سرمایه‌گذاری بر روی احداث شهرک صنعتی

مساحت زمین مورد نیاز

200000 مترمربع

تعددا نیروی انسانی مورد نیاز

26 نفر

میزان سرمایه‌گذاری ثابت

5,000,000 دلار

نرخ بازده داخلی در سال مبنا

30 درصد

 

جریان درآمدی احداث شهرک صنعتی شهرستان زیبای بابلسر

 

جریان درآمدی احداث شهرک صنعتی

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

شهرک صنعتی یک نیروی محرکه برای سرمایه‌گذاری است و در حال حاضر بازدهی واگذاری زمین‌های صنعتی غیر قابل انکار است.

توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی بر درآمدزایی شهرک صنعتی تأثیرگذار می‌باشد. همچنین اگر برای رفع موانع سیاست‌گذاری، تشویق تولیدکنندگان و کنترل برخی هزینه‌های واحدهای صنعتی تدابیر خاصی در نظر گرفته شود، در نهایت به رشد اقتصادی شهرک و افزایش بهره‌وری منجر خواهد شد. یکی از مؤثرترین روش‌هابرای افزایش درآمد شهرک صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران برای تأسیس کارخانه و واحدهای تولیدی است. برخی فعالیت‌هایی که به این منظور انجام می‌شوند عبارتند از:

  • واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط
  • واگذاری حق بهره‌برداری از زیرساخت‌ها
  • کمک به فعالان اقتصادی برای دستیابی به درآمد پایدار
  • طراحی روش‌های نوین برای درآمدزایی در شهرک صنعتی

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، سرمایه‌گذاری بر روی احداث شهرک صنعتی در شهر بابلسر علاوه‌بر منافع اقتصادی برای شما سرمایه‌گذار عزیز، نماد رونق اقتصادی، توسعه و رفاه اجتماعی می‌باشد.

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی شهرک صنعتی شهر بابلسر

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی شهرک صنعتی شهر بابلسر

  • اشتغال‌زایی
  • جلوگیری از تراکم صنعتی
  • افزایش بازدهی تولیدات صنعتی
  • ایجاد درآمد پایدار برای صنایع مختلف
  • حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست

 

جهت درک بیشتر و کسب اطلاعات در رابطه با این فرصت سرمایه‌گذاری در شهر بی‌نظیر بابلسر با پشتیبان سایت بابلسر من تماس بگیرید.