پارکینگ هوشمند در شهر بابلسر

براساس آمار موجود جمعیت شهر بابلسر (۵۹٬۹۶۶ نفر در سال 1395) به مرور زمان در حال افزایش است و یک روند صعودی را به خود اختصاص داده، با زیاد شدن جمعیت به همان اندازه خودروهای موجود افزایش پیدا می‌کنند. از آنجایی که شهر بابلسر، توریستی بوده و سالانه به‌ویژه در فصول بهار و تابستان میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از تمامی نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر می‌باشد، تأمین امنیت خودروها و دسترسی به جای پارک تبدیل به یکی از معضلات اصلی شده که این موضوع با خود مشکلات جدی‌تری همچون: آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک، صف‌های طولانی جلوی مراکز تجاری ـ تفریحی، هدر رفتن زمان، تصادف و ... را به دنبال خواهد داشت. جالب است بدانید حدود 35 درصد از کل زمان رفت و آمد هایمان برای پیدا کردن یک مکان مناسب پارک خودرو تلف می‌شود. همچنین خسارات مالی که به اقتصاد شهر وارد می‌شود، بسیار زیاد است، طبق آمار هزینه اتلاف زمان و سوخت برای هر راننده 345 دلار می‌باشد؛ از این رو بهترین راه‌حل برای خاتمه دادن به این معضل، پارکینگ هوشمند است که براساس به‌روزترین فناوری‌ها طراحی شده باشد. این فناوری‌ها معضلات مربوط به شلوغی شهر را کاهش می‌دهند و خبری از صف‌های طولانی ماشین‌های پارک شده در مراکز تجاری و سیستم مدیریت سنتی پارکینگ نخواهد بود. هوشمندسازی شهر توریستی بابلسر یک عامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی، افزایش اثربخشی و کارایی در ارائه خدمات و سرویس‌ها به شهروندان و گردشگران عزیز است. پارکینگ هوشمند در مقیاس کوچک‌تر را می‌تواند به عنوان بخشی از یک شهر هوشمند در نظر گرفت. این پارکینگ‌ها با زیرساخت فناوری اطلاعات هدایت می‌شوند و با بهینه‌سازی مناطق پارک کردن خودروها، شهر را امن و خلوت می‌کنند.

 

بهتر بدانید: سامانه هوشمند نظافت و باغبانی

 

همچنین شهروندان و گردشگران از طریق رابط کاربری خود که این رابط کاربری یک سامانه تحت وب یا اپلیکیشن است، می‌توانند پیش از رسیدن به مجتمع مورد نظر، فضای‌های خالی پارکینگ را بررسی کنند و مناسب‌ترین مکان را برای خود رزرو نمایند.

شما با سرمایه‌گذاری بر روی احداث پارکینگ هوشمند می‌توانید پارکینگ شهر بابلسر را به صورت هوشمند با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. همچنین می‌توانید این نوید را به شهروندان و گردشگران شهر بابلسر دهید که امنیت، آسایش، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان را برای آن‌ها فراهم خواهید کرد.

 

سرمایه‌گذاری بر روی احداث پارکینگ هوشمند در شهر بابلسر

 

ساختار هزینه‌ای پارکینگ هوشمند

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

این پارکینگ‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های به روز، هزینه مقرون‌به صرفه و اقتصادی خواهند داشت. البته هزینه احداث پارکینگ‌های هوشمند به عواملی همچون: نوع پارکینگ هوشمند، ظرفیت و تکنولوژی مربوط به آن متغیر است.

به طور کلی تجهیزات پارکینگ هوشمند به دو دسته محوطه داخلی و گیت‌های ورودی و خروجی تقسیم‌بندی می‌شوند.

تجهیزات اصلی پارکینگ هوشمند شامل موارد ذیل خواهد بود:

  • سیستم هوشمند مکان یاب
  • سیستم راهبند و سرعت‌گیر
  • سامانه موبایل برای رزرو جای پارک
  • سیستم LEDهای راهنمای پارکینگ
  • سیستم ثبت آمار تردد و گیت خروجی
  • سیستم کنترل ورودی و خروجی پارکینگ
  • تابلوهای مختلف در پارکینگ طبقاتی هوشمند
  • سیستم شناسایی محل پارک براساس شماره پلاک
  • سیستم سنسورهای بررسی مکان خالی در پارکینگ
  • سیستم مانیتورینگ فضای پارکینگ و تعیین محل پارک
  • سیستم دوربین‌های پلاک خوان در مسیر ورودی پارکینگ
  • سیستم طراحی نقشه و نمایش فضاهای خالی و اشغال شده در پارکینگ
  • سیستم صدور و تحویل کارت پارکینگ، محاسبه و پرداخت الکترونیکی هزینه پارکینگ
  • سیستم گیره گل میخ هوشمند، چراغ‌های هدایتی، روشنایی و نورپردازی مجهز به پنل‌های خورشیدی

 

ساختار هزینه ای پارکینگ هوشمند در بابلسر زیبا

 

پارکینگ هوشمند در شهرستان بابلسر

 

تجهیزات

میانگین قیمت (دلار)

تصویر

سیستم پارکینگ هوشمند چرخان

4,500

Intelligent Rotating Parking Circle And 12 Months Warranty New Design Car Parking

سیستم پارکینگ هوشمند چرخشی ساختمان پارکینگ مکانیکی

4,500

Mechanical Parking Building Smart Rotary Parking System Vertical Car Parking Lift Price

دستگاه پرداخت هزینه پارکینگ هوشمند خودرو TGW

900

 

قفل الکترونیکی پارکینگ هوشمند

150

Factory Price Smart Electronic Car Parking Lock

دوربین مدار بسته و راهبند

5,000

Smart Car Parking System with CCTV camera and road barrier gate factory best price boom barrier and ticket box camera parking

دوربین تشخیص پلاک خودکار

2,500

Best Price of Automat License Plate Recognition Camera Parking System for Smart Parking Lot

کارت هوشمند

500

J2A081 J3A081 iso7816 jcop pvc printable contact smart card factory price

 

جریان درآمدی پارکینگ هوشمند

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

بدون شک پارکینگ هوشمند می‌تواند تحولی عظیم در توسعه اقتصادی و صنعت گردشگری در شهر بابلسر به‌وجود آورد. این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در شهر تماشایی بابلسر به شدت مشاهده می‌شود. درآمد روزانه شما از این پارکینگ‌ها تقریباً 548 تا 925 دلار برآورد می‌شود که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری حداقل دو سال به طول می‌انجامد تا سرمایه اولیه شما بازگردد.

در حقیقت سرمایه‌گذاری بر روی احداث پارکینگ هوشمند در شهر بابلسر علاوه‌بر منافع اقتصادی برای شما سرمایه‌گذار عزیز، نماد توسعه و رفاه اجتماعی می‌باشد، در هوشمندسازی شهر نقش بسزایی دارد و در نهایت سبب رونق اقتصادی و جذب گردشگر در منطقه می‌شود. همچنین با این اقدام، گام مهمی در زمینه کاهش آلودگی‌ها، هدر رفت انرژی، سوخت، زمان و هزینه می‌شوید و با استفاده بهینه از فضا می‌توانید ترافیک شهری را به بهترین شکل ممکن کنترل و مدیریت کنید.

 

جریان درآمدی پارکینگ هوشمند در شهرستان بابلسر

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی پارکینگ هوشمند شهر بابلسر

1. امکان کنترل ترافیک شهری، مدیریت پربازده و کنترل آسان پارک خودرو

2. استفاده بهینه از فضای شهری جهت پارک خودروهای بیشتر

3. افزایش ارزش ملک، خرید و فروش در منطقه

4. گردش سریع مکان‌های پارک در دسترس توسط افزایش درآمد

5. صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی، هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های کاری: پارکینگ‌های هوشمند می‌توانند در صرفه‌جویی هزینه‌ها به شما کمک کنند و به تبع نیاز به استخدام یک تیم ارائه خدمات پارکینگ، نظارت و کنترل پارکینگ را از بین می‌برند. همچنین این فرصت را به شما می‌دهد، تا با به‌کارگیری فناوری روز بر روی کنترل ترافیک شهری و ارائه بهترین خدمات به گردشگران شهر بابلسر تمرکز کنید. به عبارت دیگر این پارکینگ‌های هوشمند به عنوان جایگزینی برای یک یا چند کارمند عمل می‌کنند و هزینه‌ای را که در غیر این صورت برای حقوق و مزایا خرج می‌کردید را آزاد می‌کنند؛ زیرا پارکینگ‌های هوشمند دارای قابلیت‌های ذیل هستند:

  • قابلیت تهیه گزارشات صندوقی
  • قابلیت صدور قبوض به صورت اتوماتیک
  • قابلیت تشخیص پارک غیرقانونی خودروها
  • قابلیت ارائه اطلاعات آماری و گزارش تردد به صورت لحظه‌ای
  • قابلیت تعیین مالیات ارزش افزوده بر روی تعرفه‌های پارکینگ خودرو
  • قابلیت ثبت زمان ورود و خروج هر خودرو، پلاک خودرو و ... (که این قابلیت سبب افزایش ضریب امنیت خودروها در لحظه تردد، ورود و خروج و توقف پارکینگ می‌شود.)
  • قابلیت شناسایی 10 پلاک تنها در یک ثانیه توسط این سیستم
  • قابلیت ثبت کلیه پلاک‌ها در طول روز و باقی ماندن این اطلاعات تا ۳۰ روز
  • قابلیت محاسبه هزینه پارک خودرو و پرداخت آن به صورت اتوماتیک و پیشرفته
  • قابلیت راهنمایی رانندگان برای پارک آسان خودرو توسط سنسورهای به‌کار رفته در آن
  • قابلیت باز و بسته شدن درب پارکینگ به صورت خودکار با شناسایی پلاک خودرو توسط دوربین پلاک خوان

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی پارکینگ هوشمند شهر بابلسر

 

6. بهبود کارایی کسب و کارتان: پارکینگ‌های هوشمند می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز بدون نیاز به استراحت، مرخصی یا تعطیلات استفاده شوند. آن‌ها تجربه کاربری فوق‌العاده و با کیفیتی را ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر راهنمایی همزمان چندین خودرو برای پارک خودرو و دریافت هزینه پارکینگ سبب می‌شود که وقت سرنشینان به هدر رود و با این روند صف های طولانی شکل گیرد اما پارکینگ هوشمند هدر رفت زمان و انرژی را به شدت کاهش می‌دهد.

7. جذب و تقویت رضایت شهروندان و گردشگران: شهروندان و گردشگران امروزی از مستقل بودن و انجام کارهای دلخواه خود لذت می‌برند. با طراحی پارکینگ هوشمند به گردشگران این امکان را می‌دهید به رضایتی که می‌خواهند دست یابند و همچنین از صف و زمان انتظار برای جای پارک اجتناب کنند. به عبارت دیگر با به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و کاربری آسان جهت ارائه خدمات پارک خودرو موجب بهبود کارایی، جلب رضایت شهروندان و گردشگران و در نهایت توسعه اقتصادی ـ اجتماعی شهر بابلسر می‌شود. همچنین با احداث این نوع پارکینگ‌ها می‌توانید برای شهروندان و گردشگران امکان رزرو پارکینگ از طریق تلفن و اینترنت را فراهم نمایید.

8. ارتقای امنیت خودروی شهروندان و گردشگران: از آنجایی که شهروندان و گردشگران مدرن برای امنیت خودروی خود ارزش بسیاری قائل هستند، پارکینگ‌های هوشمند می‌توانند به کاربران شما کمک کنند تا هنگام دریافت خدمات پارکینگ احساس امنیت بیشتری کنند؛ زیرا می‌توانند امور خود را به صورت سیستمی و اتوماتیک انجام دهند و ضمن استفاده از خدمات شهر بابلسر، به ایجاد احساس امنیت و اعتماد در این شهر کمک می‌کنند.

9. جمع‌آوری اطلاعات دقیق خودروی کاربران به صورت لحظه‌ای و مدیریت جامع آمار پارکینگ: در فضای کسب و کار امروز، اطلاعات حیاتی است. با پارکینگ هوشمند می‌توانید در مورد رفتارها و مشخصات خودروی کاربران خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، بازخورد دریافت نمایید، سرویس‌های خود را براساس آن تنظیم کنید. به عبارت دیگر سیستم پارکینگ‌های هوشمند اطلاعات مربوط به کاربران را به صورت لحظه‌ای ذخیره می‌کنند تا بتوانید روندها و عادات آن‌ها را تشخیص دهید. فناوری نوین پارکینگ‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که تجربه کاربری آن‌ها را بهبود ببخشید و خدمات بهتری ارائه دهید.

10. موجب کاهش آلودگی صوتی و هوا می‌شود.

11. موجب آسودگی و آرامش خاطر همگان می‌شود.

 

جهت درک بیشتر و کسب اطلاعات در رابطه با این فرصت سرمایه‌گذاری در شهر بی‌نظیر بابلسر با پشتیبان سایت بابلسر من تماس بگیرید.