ایستگاه های هوشمند ساحلی در شهرستان بابلسر

یکی از دغدغه های امروزی برای اکثر مردم جامعه به‌ویژه گردشگران شهر بابلسر دریافت اینترنت پر سرعت خارج از محیط‌های سر بسته، انجام سریع خدمات بانکی، پرداخت هزینه پارکینگ، امکان جستجوی اماکن ورزشی، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، سفارش غذا، ثبت درخواست تاکسی اینترنتی و ... است که بتوانند از این سرویس‌ها برای ارتباطات خود استفاده نمایند. کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی با داشتن یک مودم پر سرعت و برنامه‌نویسی جامع این امکانات را برای گردشگران به‌وجود خواهند آورد. همچنین با توجه به مخزن‌های شارژ این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا وسایل الکترونیکی خود را به راحتی شارژ کنند و با توجه به نیازهای خود از سرویس‌های این دستگاه‌ها استفاده نماید.

 

در بابلسر من بیشتر بخوانید: محل برگزاری نمایشگاه بین المللی

 

رودخانه بابلرود با پل قدیمی خاطره‌انگیز، منظره سبز و تماشایی، مسیرهای پیاده‌روی و ...، بزرگ‌ترین ظرفیت‌های شهر بابلسر برای توسعه اقتصادی و اجتماعی بر پایه گردشگری محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین ابعاد پروژه رودخانه بابلرود، توسعه این شهر بر پایه اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای ساکنان بومی شهر بابلسر با محور گردشگری است؛ از این رو شهر بابلسر پتانسیل مناسبی برای توسعه بوم‌گردی و راه‌اندازی مراکزی جهت ارتباط و خدمات‌رسانی هوشمند برای جذب گردشگر و کسب درآمد برای شما سرمایه‌گذاران عزیز دارد.

 

هوشمندسازی شهر توریستی بابلسر

 

هوشمندسازی شهر توریستی بابلسر یک عامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی، افزایش اثربخشی و کارایی در ارائه خدمات و سرویس‌ها به گردشگران عزیز است. توسعه بازار فروش و تبلیغات در شهر بابلسر با ابزارهای مدرن ثبت سفارش، فروش، تبلیغات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بر بستر نرم افزارها و سخت افزارهای قدرتمند مسیر خواهد شد. از سوی دیگر به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و کاربر پسند در دو طرف محور رودخانه بابلرود با ارائه خدمات متنوع از جمله: خدمات بانکی، امکان جستجوی اماکن ورزشی، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، خدمات سفارش غذا و نوشیدنی، خدمات ثبت درخواست تاکسی اینترنتی، بازدید از موزه‌های مجازی و یادمان چهره‌های فرهنگی و هویتی شهر بابلسر، پرداخت هزینه و صدور کارت پارکینگ، خدمات شارژ وسایل الکترونیکی، خدمات اینترنت پر سرعت و ... سبب شده تا بر روی استانداردها و مدار توسعه گردشگری شهر بابلسر حرکت کنید.

سرمایه‌گذاری بر روی کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی این نوید را به شما خواهد داد که گردشگران شهر بابلسر بهترین خدمات را دریافت کنند؛ زیرا این کیوسک‌ها با بهره گیری از فناوری‌های به روز، کاربری آسان و طراحی فوق‌العاده در کنار جذابیت‌ها و خدمات دیجیتالی تعبیه شده در آن‌ها، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران شهر زیبای بابلسر فراهم می‌نماید.

 

کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی در بابلسر

 

در حقیقت این کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی چرخۀ حیات و پل ارتباطی پایدار بین خدمات شهری بابلسر با گردشگران عزیز است. این کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی بستر لازم و شبکه گسترده‌ای از خدمات و امکانات نرم‌افزاری را برای کاربران فراهم می‌نماید.

 

ساختار هزینه‌ای

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

 

ساختار هزینه‌ای برای ایستگاه های ساحلی هوشمند در بابلسر
 

 

جریان درآمدی

در این بخش به علت نوسانات شدید ارز و تورم کلیۀ قیمت‌ها به صورت دلار محاسبه گشته است.

شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری بر روی کیوسک‌های تعاملی هوشمند کارمزدی را دریافت کنید. سهم شما از انجام تراکنش‌ها ۶۰ درصد می‌باشد. به عنوان نمونه:

  • خرید هر شارژ توسط مشتری: ۱۰۰ تومان
  • انتقال وجه کارت به کارت از ۱۰۰۰ تومان تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان: ۳۰۰ تومان
  • انتقال وجه کارت به کارت از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان: ۴۲۰ تومان
  • انتقال وجه کارت به کارت از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان: ۵۴۰ تومان

به طور کلی درآمد حاصل از یک کیوسک تعاملی هوشمند حدود 200 تومان به ازای هر تراکنش خواهد بود. البته همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این مبلغ در طی تراکنش‌های متفاوت، ارقام مختلفی دارند که میانگین آن‌ها حدود 200 تومان خواهد بود. با این مبلغ و فرض بر این که در طول روز 300 تراکنش بانکی انجام شود، در طول یک ماه حدود تقریباً 2 میلیون تومان درآمد حاصل از این تراکنش‌ها خواهد بود.

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی شهر بابلسر

 

مزایای استثنایی سرمایه‌گذاری بر روی کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی شهر بابلسر

1. صرفه‌جویی در هزینه‌ها: کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی می‌توانند در صرفه‌جویی هزینه‌ها به شما کمک کنند و احساس نیاز به استخدام یک تیم بزرگ خدمات مشتری را از بین می‌برند. همچنین این فرصت را به شما می‌دهد، تا با برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد بر روی ارائه بهترین خدمات و سرویس‌ها به گردشگران شهر بابلسر تمرکز کنید. به عبارت دیگر این کیوسک‌های تعاملی هوشمند به عنوان جایگزینی برای یک یا چند کارمند عمل می‌کنند و هزینه‌ای را که در غیر این صورت برای حقوق و مزایا خرج می‌کردید را آزاد می‌کنند.

2. بهبود کارایی کسب و کارتان: کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز بدون نیاز به استراحت، مرخصی یا تعطیلات استفاده شوند. آنها تجربه کاربری فوق‌العاده و با کیفیتی را ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر زمانی که کارمندان برای پاسخ به سوالات و ارائه اطلاعاتی که به راحتی قابل دسترس است، صرف می‌کنند را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین انجام بسیاری از تراکنش‌ها را آسان می‌کند تا زمان بیشتری برای تمرکز روی بهبود شیوه‌های تجاری (ثبت سفارش، فروش، تبلیغات) و مدیریت مسئولیت‌های فوری داشته باشید.

3. جذب و تقویت رضایت گردشگران: مردم و گردشگران امروزی از مستقل بودن و انجام کارهای دلخواه خود لذت می‌برند. با قرار دادن کیوسک‌های هوشمند در محور رودخانه بابلرود به گردشگران این امکان را می‌دهید که به رضایتی که می‌خواهند دست یابند و همچنین از صف و زمان انتظار اجتناب می‌کنند. به عبارت دیگر با به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و کاربری آسان جهت ارائه خدمات متنوع موجب بهبود کارایی، جلب رضایت گردشگران و در نهایت توسعه اقتصادی ـ اجتماعی شهر بابلسر می‌شود.

4. افزایش چشمگیر میزان فروش: کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی از جمله ابزارهای بازاریابی تأثیرگذاری هستند که می‌توانید از تبلیغات، بسته‌ها، تخفیف‌ها و سایر پیشنهادات شگفت‌انگیز به گردشگران در خرید محصولات خاص کمک کنید. کاربری پسند بودن و کارکرد لمسی گردشگران با این کیوسک‌ها سبب شده تا آن‌ها بیش از آنچه پیش‌بینی می‌کردند، خرید کنند و در نهایت فروش شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

5. بازگشت سریع سرمایه: شما با کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی و حذف وظایف کسل کننده‌ای که گردشگران به طور روزمره برای دریافت خدمات و سرویس‌ها انجام می‌دادند، توجه و رضایت آن‌ها را جلب می‌کنید. این کیوسک‌ها می‌توانند در مدت کوتاهی بر درآمد فروش شما تأثیر بگذارند و به ازای هر تراکنش، درآمد کسب خواهید کرد.

6. امکان سریع به‌روزرسانی‌های ارتباطی: کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات را در زمان مورد نظرتان به‌روز کنید و کانال ارتباطی بین خود و گردشگران را بهبود ببخشید. اگر به‌روزرسانی وضعیت، تبلیغات و فروش فوری دارید که قصد دارید آن را اعلام کنید، می‌توانید به راحتی از دفتر خود صفحه نمایش را اصلاح کرده و هدف خود را به سرعت به گوش گردشگران عزیز برسانید.

7. ارتقای حریم خصوصی و امنیت گردشگران: از آنجایی که مردم و گردشگران مدرن برای حریم خصوصی و امنیت خود ارزش بسیاری قائل هستند، کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی می‌توانند به مشتریان شما کمک کنند تا هنگام دریافت خدمات و خرید احساس امنیت بیشتری کنند؛ زیرا می‌توانند امور خود را بدون دخالت دیگران در معامله انجام دهند و ضمن استفاده از سرویس‌ها و خدمات شهر بابلسر قادرند حضور خصوصی خود را حفظ کنند و در نهایت به ایجاد احساس اعتماد در این شهر کمک می‌کنند.

8. جمع‌آوری اطلاعاتی در مورد رفتار کاربران: در فضای کسب و کار امروز، اطلاعات حیاتی است. با کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی می‌توانید در مورد رفتارهای کاربران خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، بازخورد دریافت نمایید، مدل‌ها و سرویس‌های خود را براساس آن تنظیم کنید. این کیوسک‌ها اطلاعات مربوط به کاربران را ذخیره می‌کنند تا بتوانید روندها و عادات آن‌ها را تشخیص دهید. این فناوری نوین به شما این امکان را می‌دهد که تجربه خرید آن‌ها را بهبود ببخشید، به طور مؤثرتری تبلیغات کنید، خدمات بهتری ارائه دهید و فروش خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

9. نیاز کم‌تر به تعمیر و نگهداری: کیوسک‌های تعاملی هوشمند ساحلی یک گزینه مناسب برای تجارت و توسعه گردشگری در شهر بابلسر هستند. شما با تمام نرم‌افزارها، سخت افزارهای و برنامه‌نویسی می‌توانید این کیوسک‌ها را در محور رودخانه بابلرود قرار دهید و دیگر لازم نیست به عملکرد آن‌ها فکر کنید. این کیوسک‌ها به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند و می‌توانند بدون توجه لازم به صورت مؤثر کار کنند. اکثر مشکلات احتمالی به راحتی برطرف می‌شوند تا بتوانید به ارائه تجربه کاربری متداول کاربران خود ادامه دهید.

 

جهت درک بیشتر و کسب اطلاعات در رابطه با این فرصت سرمایه‌گذاری در شهر بی‌نظیر بابلسر با پشتیبان سایت بابلسر من تماس بگیرید.