خشک شویی در شهر بابلسر

خشکشویی فرایندیست که در آن از آب استفاده نمی شود. در مجموع خدمات اتوشویی و خشکشویی از حلال شیمیایی برای پاکیزه کردن لباس ها و پارچه ها استفاده می شود و آب هیچ دخالتی در آن ندارد.

 

چرا بهتر است خشکشویی آنلاین را انتخاب کنیم؟

احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده است که با ورود به اتاقمان باسبدی پر از لباس هایی کثیف مواجه شویم که شاید به دلیل مشغله های زیادمان در طول روز فرصت شستشوی آن ها را نداشته باشیم یا در کمدمان پر از لباس های حساسی باشد که در خانه قادر به شستشوی آن ها نباشیم. اما واقعا جای نگرانی نیست زیرا این مشکلات تنها با فشردن چند کلیک به پایان خواهند رسید. شما به راحتی می توانید وارد سامانه آنلاین خشکشویی مد نظرتان شوید و با ثبت خدمات دلخواه، زمان و آدرستان روند سفارش را کامل کنید. تا در زمان تعیین شده کالای مورد نظرتان را تحویل گیرید.

 

چرا بهتر است خشکشویی آنلاین را انتخاب کنیم؟

 

اما در مجموع اگر بخواهیم بگوییم که چرا در برخی مواقع انتخاب خشکشویی به خصوص در شهر مدرن و به روزی مانند بابلسر لازم و ضروری می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای بروز ترین دستگاه های صنعتی
  • حفظ کیفیت البسه
  • ارائه با کیفیت ترین خدمات
  • کامل ترین خدمات خشکشویی آنلاین
  • ارائه خدمات در مناطق گسترده
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • دریافت و ارسال سفارش در سریع  ترین زمان ممکن

شستن لباس‌ها با پارچه‌های مختلف و کنترل برنامه‌های ماشین‌های لباس‌شویی کار ساده‌ای نیست بعلاوه که گرفتن نتیجه‌ی مطلوب شستشو توسط ماشین‌های لباسشویی ضمن ایجاد کمترین آسیب به بافت‌های لباس نیازمند صرف وقت و یادگیری کامل عملکردهای متنوع ماشین‌های امروزی لباس‌شویی است.

 

مزایای خشکشویی آنلاین

 

برخی از مطالعات اقتصادی نشان داده است که شستشو و اتوی لباس‌ها در خانه با توجه به هزینه‌ی آب آشامیدنی، هزینه‌ی برق مصرفی دستگاه‌های لباس‌شویی، خشک‌کن و اتو، وقت و انرژی انسانی، آسیب‌های وارده به محیط زیست، تولید فاضلاب‌های شیمیایی در مناطق مسکونی و انبوه دیگری از هزینه‌ها در مجموع بیشتر از خشکشویی‌های حرفه‌ای خواهد بود

 

برای مطالعه بیشتر: خدمات نظافتی و باغبانی

 

مزایای خشکشویی آنلاین چیست؟

  •   سفارش بسیار آسان
  •   حضور به‌موقع تیم حمل‌ونقل
  •   حمل با وسیله نقلیه مربوط به شرکت
  •   کیسه‌های مخصوص حمل لباس‌های چرک
  •   شستشو بدون آب با مواد مخصوص با کیفیت عالی جهت ثابت نگه‌داشتن بافت و رنگ
  •   تحویل به‌موقع در محل کار یا منزل
  •   تحویل داخل کاور مخصوص لباس‌های تمیز
  •   پرداخت به‌صورت آنلاین و غیر آنلاین با استفاده از دستگاه‌های POS در محل

 

 خشکشویی آنلاین در شهر بابلسر

 

خدماتی که خشکشویی انجام می دهد

  1. شستشو انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه: هر کدام از لباس های زنانه، مردانه و پچگانه با توجه به نوع جنسشان با دقت، ظرافت و کیفیت بالایی شستشو داده می شوند. علاوه بر شستشو، خدمات اتو شویی نیز صورت می گیرد. مانند: بخار شویی و اتوشویی کت وشلوار، پیراهن، مانتو، بلوز و تیشرت و ….
  2. خشکشویی لباس مجلسی: لباس‌های شب و لباس‌های مجلسی وقتی به عنوان یک لباس ارزشمند و کاربردی به شمار می‌روند که زیبایی، آراستگی و وقار ما را دو چندان کنند و این ارزش همواره در گروی زیبایی، پاکیزگی، درخشندگی و خوش‌بویی این لباس است و قالبا این لباس‌ها گران‌قیمت هستند و نمی‌توانیم با خیال آسوده آن‌ها را در لگن با مواد شوینده‌ی خانگی بشوییم. پس از  این رو سپردن این لباس های گران بها به خشکشویی بهترین گزینه می باشد.
  • شستشو و خشکشویی لباس‌ های مجلسی و شب، تور، گیپور، ساتن، کرپ، حریر و…
  • شستشو و  اتوی انواع لباس‌های مجلسی و شب سنگ‌دوزی، مرواریددوزی، جواهردوزی و…
  • خشکشویی لباس‌ مجلسی و شب تور، گیپور، ساتن، کرپ، حریر و…
  • خشکشویی انواع لباس‌های مجلسی و شب سنگ‌دوزی، مرواریددوزی، جواهردوزی و…
  • خشکشویی انواع لباس عروس، دانتل، ساتن، تور، حریر ،منجوق دوزی به صورت مکانیزه و با کیفیت بالا به صورت خشکشویی، بخارشویی، آبشویی…
  1. پرده شویی: نحوه شستشوی انواع پرده بسته به جنس آنها متفاوت می‌باشد. برای شستشوی پرده‌های کارشده و ظریف از خشکشویی استفاده می‌شود تا بدین‌ترتیب آسیبی به پارچه وارد نشود.
  2. مبل شویی: مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه شستشوی مبل مکنده با مواد شوینده نانو و افراد متخصص
  3.  رنگرزی: رنگرزی لباس یک فرآیندی است که رنگ را به بافت و ساختار لباس منتقل می کند.
  4. شستشو پتو، بالش، لحاف، روتختی: نحوه شستشوی انواع روتختی و روفرشی با توجه به جنس و توضیحات درج شده بر روی آن‌ها متفاوت می‌باشد. توصیه می شود برای شستشوی روتختی‌های ظریف از خشکشویی استفاده کنید، بدین‌ترتیب روتختی آسیب نخواهد دید و رنگ و رویش را از دست نخواهد داد.
  5. خشکشویی کفش: شستشوی کفش کتونی، خشکشویی انواع پوتین، نیم بوت، چکمه و کفش زمستانی، خشکشویی کتانی خارجی و ایرانی، سفید و رنگی و ... همگی از مواردی می باشند که با خیال راحت می توانید به خشکشویی بسپارید.
  6. لکه بری لباس: لکه بری انواع پارچه لباس، لکه بری روغن، چربی، لاک، جوهر، رنگ از روی لباس بدون آسیب رساندن به بافت پارچه در خشکشویی ها انجام می شود بدون آنکه زحمتی برایتان داشته باشد و راه های سختی را امتحان کنید وبه نتیجه‌ی مطلوبی نیز نرسید.
  7. شستشوی آباژور: آباژور ایستاده و آباژور رومیزی بدون آسیب به رنگ و پارچه، به راحتی در خشکشویی، تمیز و مثل روز اول خواهد شد.

 

با ثبت سفارش خشکشویی از طریق سایت و یا تماس تلفنی، تیم های خشکشویی آنلاین در شهر بابلسر به محل کار یا منزل شما مراجعه می کنند و سفارش‌های مورد نظرتان را به خشکشویی می‌برند. بنا به نوع سفارشی که داده‌اید، کارهای خشک‌شویی لباس عروس، اتوشویی، لکه بری، سفیدشویی، اتوکشی، رنگرزی، شستشوی چرم، خشک‌شویی مانتو، پیراهن، شلوار و ... بر روی آن‌ها انجام می‌شود. در نهایت با بهترین و مؤثرترین موادی که به سفارشاتتان آسیبی نرسانند و دستگاه‌هایی که از برترین برندها می‌باشند و باعث پایین آوردن کیفیت البسه شما نمی‌شوند، دست‌به‌کار می‌شوند. پس از اتمام کار، سفارش‌های شما، تمیز، صاف و بدون چروک و لکه در بگ‌های مخصوص در زمان وعده داده شده، درب منزل یا محل کار خدمتتان ارائه می‌شود